Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

neljapäev, 18. aprill 2013

Valu

Ma olen ju juba nii vana küll, et võin tervisest rääkida?
Aeg- ajalt haarab mind nn poole pea peavalu. Varem ma arvasin, et see on seotud autosõitudega, aga nüüd enam ei teagi- põhjus-tagajärg seos mu meelest puudub täielikult.
Mul valutab pool pead. Tavaliselt parem pool. Pea ja silm ja kõrv ja kõik sealpoolsed hambad.

Kui krõbistada valuvaigisteid ja hoida soojas ja pimedas, siis läheb üle ikka. Paanikat tekitavad minus kaks sümptomit.
Esimene on see, et mu aju annab käskluse- näri. Pole oluline, kas kõht on täis või tühi, ma pean midagi sööma, mäluma. Ma ei saa aru, kas see on aju-poolne kaitse: liigutamine, aitab asja paremaks muuta. Või on see kusagilt alateadvusest tulnud signaal- söö, see rahustab ja aitab olukorda kontrollida.

Ja teine sümptom on veel kohutavam. Mul tekib mini-alzheimer. Sõnad ei tule meelde ja aju hangub.

Palun öelge keegi, et teil on ka nii olnud ja see kõik on normaalne. Ja selle põhjus on arvuti ja peab lihtsalt (veel) rohkem liikuma ja siis ei tule need hood enam tagasi.

3 kommentaari :

  1. Igaks juhuks külasta arsti.

    VastaKustuta
  2. Arsti juurde kindlasti.

    Kuigi iseenesest käib mul vahel poolepeavalu, eriti külmetushaigustega. Nohu lööb hammastesse ja igale poole, kui ta juba tulnud on. Ja madal vererõhk mängib ilmselt ka rolli.

    Aga arsti juurde ikka. Mul üks tuttav avastas niimoodi tagantjärgi mingi puugihaiguse.

    VastaKustuta
  3. Mu ema on aastaid hädas migreeniga, mida põhjustavad tema kaasasündinud kitsad kaela veresooned ning ta ütleb, et migreen on just pooles peas. Soe ja pime on ka kaks tema nõudmist kui migreenihoog peal. Mingit ravi kahjuks erilist sellele ei olegi, vähemalt tema puhul.

    VastaKustuta

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!